Siirry sisältöön

Näytä mikä on yrityksellesi tärkeää 

Merkityksellinen yhteistyö hyvän tarkoituksen puolesta on mahdollisuus tuoda esille yrityksen arvoja niin ulkoisille sidosryhmille kuin omalle henkilöstölle. Katu ei ole koti -kampanja järjestetään seuraavan kerran 9.–10.10.2025 ja etsimme koko ajan uusia yrityssponsoreita. 

Syksyllä starttaa Katu ei ole koti -kampanja, Sininauhasäätiön suurin vuotuinen varainkeruuprojekti, jonka yhteistyökumppaneina ovat olleet aikaisempina vuosina muun muassa ABLOY, Vuokraturva ja McDonald’s-yrittäjiä. 

Yli 60 vuoden ajan Sininauhasäätiö on tehnyt työtä asunnottomien haavoittuvassa asemassa olevien ihmisten auttamiseksi.

  • Vuoden 2024 lopussa Suomessa oli yli 3800 asunnotonta ihmistä, joista suurin osa Helsingissä. 
  • Kaikista asunnottomista yli 500 on nuoria. Yksi syrjäytynyt nuori maksaa yhteiskunnalle arviolta 1,2 miljoonaa euroa.  
  • Asunnottomien määrä on lähtenyt kasvuun ensimmäistä kertaa yli kymmeneen vuoteen.

Tule yrityksesi kanssa mukaan auttamaan 

Yrityskumppanina saatte :

  • Katu ei ole koti viestintäpaketin, jolla voitte kertoa osallistumisestanne kampanjaan 
  • Näkyvyyden kampanjamateriaaleissa mm. flyereissa, somepostauksissa ja kampanjavideolla

Ota yhteyttä, niin etsitään teille sopivin tapa olla mukana Katu ei ole koti -kampanjassa. 

Kampanjaa tukemassa

Ota yhteyttä 

Soile Bar-Yosef

Varainhankinta Vapaaehtoistyö
Vapaaehtoistoiminnan ja varainhankinnan päällikkö
040 637 2900